A hit az n szemszgembl.
A hit az n szemszgembl.
Legjobb tudomsom szerint mindem, vagy legalbbis majdnem minden valls szerint van a J, ami megfelel az rk emberi trvnyeknek, hogy segtsd a msikat, hogy lgy mindenre tisztelettel, s mindenki egenl, nincs klnbsg frfi s n, fekete s fehrkzt. s van a ROSSZ, ami ellentmond ezeknek. Az emberek tbbsge a jra trekszik, mondjk k. gy a tkletes vilgban nincs helye a rossznak. A rosszat el kell puszttani. De ez is ellentmond a Jnak. Ha lsz rossz leszel. Ez tbbnyire a keresztnysgnl volt tapasztalhat. Abban igazuk volt, s itt mindenkinek, a ki elhitte, hogy lteznek angalok, dmonok, rdgk. A keleti kultrkban ez mr elfogadott volt. Az ember nem lehet csak j, vagy csak rossz. Mindenkiben megvan az egyensly. A "jing s jang". Minndenki egszerre j, s rossz, csak ms s ms utat vlasztunk. Ha n mos aszt mondom, hogy bennem van egy dmon, mindenki hlynek nz, vag ha sokat mindom, visznek a "srgahzba". Mikor tnyleg ott van. Mindenkiben, csak ezt mindenki msfogy fogadja el. A dmon a gonoszt jelli ebben az esetben. HOgy belpek egy boltba, s mindg egy kzdelem folyik bennem, a J s a ROSSZ kztt, hog azt az ngujtot, vagy csokit eltegyem a zsebembe s tvozzak, vagy menjek a pulthoz s fizessek.
(Bevallom, nem mindg a J gyz.)
Hiba mindenkire rerltetni egy vallst, egy hitet. Mert oda jutunk, ahol most tartunk. Ott az a zsid (ez a hitre vonatkozik) meg kel verni, lni, mert rossz, mert nem azt vallja mint n, mert egy hamis "istenhez" imdkozik. Mert csak az a j amit n vallok. (Ez a kt valls kztti hzagok miatt van. megteszi/ megteheti azt, amit n nem, mert titja a vallsom.)
Mindemki egyni, teht hisz egy dologban, ami szertinte elfogadhat, s ahoz taln senki ms hite nem hasonlthat.
Hiszem, hogy ltezik vmpr. BENNEM! s nem nll entitsknt.
Cyrius
|